Vanliga Frågor

Tack för att du kontaktar oss! Har du en fråga om ditt paket? Läs först alla våra vanliga frågor och svar, eftersom de innehåller de vanligaste frågorna. Med största sannolikhet hittar du ditt svar här!

1. Var finns mitt paket?

Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på tre veckor. Detta beror på att vi är ett företag som bryr oss om världen och naturen, så vi vill inte skicka försändelser varje dag. Vi samlar paketen i stora mängder och när vi når vår minimikvantitet skickar vi dem alla tillsammans. Vi hoppas att du förstår detta och är villig att hjälpa oss att göra världen lite bättre och hälsosammare.

2. Var hittar jag min track & trace-kod?

När din beställning har skickats får du automatiskt din Track & Trace-kod. Det tar ungefär 2 - 5 bearbetningsdagar att få din Track & Trace-kod. Kontrollera också din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Observera att det kan ta upp till några arbetsdagar innan din spårning aktiveras.

3. Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din beställning med hjälp av det Track & Trace-nummer som du fick via e-post. Fyll i spårningen på vår Track & Trace-sida för att följa statusen för din försändelse.

4. jag är inte nöjd med mitt paket

Kontakta oss med en förklaring + foto/video av problemet, så hjälper vi dig så fort som möjligt.

Kan du fortfarande inte hitta det du letar efter? Mejla dem: kundservice@eva-johansson.com för att nå vår kundtjänst. På grund av en hög volym e-postmeddelanden till vår kundtjänst kan det ta upp till 3 - 5 arbetsdagar att få ett svar. Tack för ditt tålamod.